onsdag den 15. april 2015

Kauwboy

    Kauwboy

De tre søvlige ting i filmen: 
1: Når hans mor dør.
2: når fuglen dør.
3: når han bliver slået af hans far. 

Jojo pyntede op til sin mor's fødselsdag og laver kage til 
Moren men så kommer faren hjem så stå Jojo op på bordet 
  Og Synger til hans mor en fødselsdag sang så siger faren hold 
Op Så synger han højere så siger faren mor er her ikke så
Synger han højere så siger faren mor er død og så bliver 
Jojo sur og går op på sin værelser 


Jojo's far sluppet fuglen løs så bliv Jojo ked af det og sur slå 
Hans far. Jojo gik ud til sin cykel og så cyklet og ud ved
Raset også så han fuglen og fuglen flyver så godt men så
 Styrtet fuglen ind i Jojo's cykle og så dør fuglen og Jojo
   Bliver rigtig ked af det. De begravede ham


De sider og spiser morgen mad og de sider og se tv og så 
Siger Jojo mor har krokodille støvler og så svare faren ikke 
Så slå Jojo sin far så slås de bare for sjov og så bliver det 
Værre og værre så slå de hinanden og så bliver Jojo rigtig
Sur og så slå faren Jojo en lussing. Jojo ville vaske tøj så 
Gik han op i værelset og ventede på hans far så kom faren
Og så hans tøj var gået i stykker og så råbt han Jojo kom 
Her nu og så sagde hvad er det Jojo sagde jeg ville bare 
Vaske tøj og så bliver Jojo rigtig sur på sin far også slå 
faren jojo en lussing.


Jeg ville bliver rigtig ked af det og ville ikke sove hele natten 
Vis det var min mor der døde fordi jeg elsker hende rigtig 
 højt og vis det var mig det skete hved mig så ville jeg ikke
Snakke med nogle og grade.

Vis det var min bedste ven og jeg elskede min fugl så højt
Og han døde så ville jeg begrave ham og hver dag ville
Jeg sidde der hvor jeg begravede ham og give blomster 
End til jeg glemmer ham men det ville tage fler år og 
Glemme ham.

Jeg ville blive rigtig ked af det vis det var min far der slå
Mig så ville jeg måske slå tilbage men jeg ville går hjemme
Fra og ikke være med ham mere men måske vis der går
Nogle uger så måske kommer jeg tilbage men han er min
Far men han skal ikke slå.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar